Ben götürmüştüm ilk bebeğimde hem kahve hem bardak corba yapıp içtim ilk gün yemek yasak sivi şeyler tüketin diyorlar. Ayrıca bebeğin emziğini biberonu u falan kaynak suya koymuştuk ara ara iyi olmuştu mama içinde kullanmıştık iyi ki almışım yanıma demiştim. Her bişey içmek istediğinde otomat aramazsın ya da kantine gitmezsin bence kullanışlı oluyor