Melekannesi46 Zeynom3 benim çevremde bende dahil 6 gebe var ikisi erkek dördünkoz yani bana göre kız senesi benimkide kız
Zeynom3 Kizimmm oğlumda iken de çevremde kim varsa hamile hep erkekti şimdi hastaneye gidiyorum kız çoğunluk
Kizimmm Zeynom3 bilmiyorum ki benim sadece kızım var etrafım da çoğunlukla oğlan çocuğuna hamile iken ben kızıma hamileydim🥰🥰
Yumurcakk 7 kız arkdsımla hamıleydik 3 ü doğurdu 3 kaldı bizim bebişler 4dünün kız, 3ü de erkek bizimkiside erkek 🥰
Aybuss Kız senesi erkek senesi diye birşey yokki.. Rabbimin bir düzeni var o düzende yaşıyoruz.. Benim bebeğim kız eltimin ki erkek👍
Zeynom3 Aybuss yok illaki öyle ama çevremde hep kız bebek bekleyen çoğunluk olunca ondan dedim hastanede falan konuştuğum 6 kişiden 4ü kız bekliyor
annesininmelegi41 Zeynom3 kız senesi gibi herkesin kızı var tek oğlan benim çevremde 4 gebe var 4 ü de kız😂🧿 ay beni teğet geçti neden böyle oldu ki 😂
Zeynom3 annesininmelegi41 aynen benim de çevremde hep kız bebek bekleyen var 😊 benimde kızım olacak inşallah 2 oğlumdan sonra