adalas Merhaba hamişler ben 13 haftalik hamileyim 1 haftadan beri diş etlerim şiş ve dişlerimi fırçalarken canım cok yanıyor kanamalar oluyor. Bu durumu yasayan var mi yardimci olurmusunuz
Sinem0754 adalas 39.haftamdayım ve bende diş eti şişmesini uzun süre yaşadım kanamayla birlikte. Bir süre sonra şişmeler gitti ama kanamalar hala devam ediyor. Muz yerken bile kanamaya başlıyor.
Gokcelii adalas Ben kekik çayı demleyip soğutup gidip gelip onu gargara olarak kullanmıştım birde yumuşak uçlu diş fırçası ve paradontax diş macunu öneririm. Özellikle kekik çayı ağrısını şiştiğini hafifletmişti
ipek_94 adalas bende 14. Haftada yaşadım. Tuzlu su ile garlara yaptım her fırçalamadan sonra. İki günde geçti.
Selver90 adalas valla bende aynı hiç ilkinde böyle olmadım hep dış ve diş eti sorunum var dolgulu yerlerim bile ağrıyor.curuk olmayan dişim sızlıyor,aşırı hassas ,her fircalamamda kanama oluyor ama öyle böyle değil,1haftadirda diş etlerim şiş.
adalas Gokcelii cook tesekur ederim yarin hemen kekik cayı yapıp denemek istiyorum umarım bende de işe yarar :)
Sinem0754 adalas çok iyi anlıyorum. Ben sadece tuzlu su ile gargara yapıyordum o da hafifletiyordu. Onu da demeyebilirsin
Yumurcakk Bendede oluyor 3 haftadır inmedi 35. Haftadayım ve portakal tuzlu bazı şeyler dahada alerji yapıo sanki diş ipi kullandım dün rengide acıldı muhtemelen ağzı acık uyuyorz oda iltihaplanma oluyo burnunuz tıkalıysa baktırn ama diş ve diş eti problemı hamılelıkte cok sok oluo