Kbranr38 Merhaba arkadaşlar klomen kullanıp hamile kalan arkadaşlar ilk hamilelik belirtileriniz nasıl oldu ne hissettiniz bende ikinci kutuyu kullandım şimdi adet günümü bekliyorum kaşıklarımda ve belimde ağrılarım oluyor bu normal mi bilmiyorum 🤷♀️
Zeyna27 Kbranr38 kaç gün oldu canım daha ben bu ay kullandım iğnemi 2 gün önce vuruldum benim de iğneden dolayı galiba kasık ağrılarım var
Oskar Kbranr38 5 gün kullandım sonra çatlatma iğnesinden sonra o ay gebe kaldım 3 aylığız şimdi. Çatlatma iğnesinden 13 gün sonra gebeliği öğrendim. Kasık ağrısı ve ön bacaklarda ağrıyla fark ettim, kan testi yaptırıp öğrendim.
Angela Kbranr38 klomen artı çatlama iğnesi oldum tutmadı. Diğer ay 2 kutu klomenle kaldim hamile. Kasiklarda adet ağrısı dışında batmalar oluyordu igne gibi, bi de halsizlik onun dışında fazla bi belirti yaşamadım canim
irem9797 Kbranr38 evet ben klomeni kullandım ilacım bitince doktorum 2 yumurtanın olgunlastigini çatlamak üzere olduğunu söyledi o ay hamile kalmadım sonraki ay ilacı kullanmadığım halde hamile kaldım
Kbranr38 Benim ilacım bitti 1 hafta oldu bana iğneyi hemen önermedi doktorum ilaç tedavisini 6 ay devam edelim bu arada gebelik olabilir dedi olmazsa iğne yaparız dedi
Zeyna27 Kbranr38 bende 5 gün kullandım bitti kontrol de 3 adet yumurta oluşmuştu iğne verdi vuruldum çatlatma iğnesi değerlendiriyorum günlerimi
Kbranr38 Oskar evet ben iğne yaptırmadım ama bende de çok fazla kaşık ağrısı var adetime 6 gün var çok merak ediyorum bel ağrısı da çok fazla geceleri uyutmuyor kasık ağrılarım bacaklarımda çok ağrıyor sizin dediğiniz gibi
Oskar Kbranr38 ben de adetime 6 gün kala öğrendim gebeliği, aynı ağrılar vardı. İnşallah hayırlı haberdir.
Kbranr38 Oskar inşallah hemen belli oluyor mu gebelik olup olmadığı hami ilacı yeni bıraktım 1 hafta önce hemen gebe kaldığımı öğrenebilir miyim
Oskar Kbranr38 çatlatma iğnesi olacak mısınız, çatlıyor mu yumurtanız kendiliğinden? Doktor verdi ilacı değil mi?
Angela Kbranr38 insallahhhh.. Bi de kafaya takmamaya çalış rahat bırak kendini benim 2. Gebeligim bu ikiside klomenle oldu .Rabbim tez zamanda nasip etsin insallah
Kbranr38 Oskar çatlıyor galiba bilmiyorum doktor bu ay çok güzel ilerleme var dedi yumurtalarım istediği büyüklüğe ulaşmış çatlamadığını nasıl anlarım
Burcu3506 Bende femara kullandım doktor yumurtan catlamış iğneye gerek Yok çatlama sıvısı güzel demek ki yumurta büyüktü dedi rahim kalınlığı da iyi dedi progestana başladık
Oskar Kbranr38 dr söylüyor onu, çatlatma iğnesi vurdursanız göbekten tam emin oluyorsunuz. Ben vurdurdum o geve birlikte oldum direkt gebe kaldım.
Kbranr38 Oskar ben iğneyi istediğim ama doktor prosedür gereği 6 ay ilaç kullanman gerekiyor ama istersen hemen de yaparım iğneyi dedi ama hastanede yapılmıyor sen evde kendin insülin gibi kullanacaksın dedi siz tek dozluk bir iğne mi yaptırdınız birde fiyatının öğrenebilir miyim bana 2500 dedi
Oskar Kbranr38 bu aşılama değil ama. Zeynep kamilde 5 günlük ilacın ardından çatlatma iğnesini hastanede yaptırdım, eczaneden kendim aldım 200 lira gibi fiyatı vardı.
Kbranr38 Oskar doktor beni galiba direkt aşılamaya yönlendirdi birde beni korkuttu bu klomen %10 etkili bebek olma konusunda aşılama %15 etkili olmazsa tüp bebek yapalım dedi beni para kazanmak için zorluyor sanırsam🙊