ElifBzkrt İyi geceler kızlar.. 12′den sonra 6+6 haftalık oluyorum sağ kasığım da bi hassaslık var ağrı mı desem acı mı desem bugün biraz ağladım stres yaptım sıktım kendimi biraz bişey olmamıştır bebeğime dimi😔 sizde de oluyor mu böyle ağrılar?
ozgevera ElifBzkrt çok normal ilk haftalarda benimde çok ağrım oluyordu. Şuan 23.haftadayım. Bol bol dinlen. Hiçbir şey olmaz inşallah ❤️
HatMus Merhaba ben şuan 8+6 hamileyim özellikle 6 haftalıkken benim de çok kasık ağrım oluyordu. Normal olduğunu söylemişti doktorum. Tabiki biz yinede dikkat edelim stres üzüntüden uzak duralım 😊