Zeyyyn canım benim de sıkıntılı geçiyor geçen hastaneye gittim kontrole sonrasında eşimle biraz yürüdüm eve geldim gece karın ağrısından duramadım korktum yürüdüm diye oldum sandım acile gittik doktor dedi bebek gayet iyi kabızlıktan idrar yolu enfeksiyonu olmuş ondan karın ağrın var dedi