Zekplt 38+2 yiz karnım çok ağrıyo bide göbeğimin yanlarında falan çok batmalar oluyor normal mi bunlar
GizeMasalx 38+5 evet karnım ağrıyor batma oluyo belim ağrıyo gece uyuyamıyorum doktorum karnın vücudun doğuma hazırlandığı için ağrıyo dedi
Zekplt Aysekoroglu şöyle tarif edim ilk gebeliğim olduğu için anca bu şekilde tarif edebiliyorum. Hani adet olmadan önce bi ağrı vurur ya dersin hasta olacam aynı öyle sızlama gibi belime vuruyor ama yarım saat çok şiddetli sonra 15 dk geçiyo yine baslıyo 😞
Aysekoroglu Zekplt doğum bu hiç belli olmaz ki bugün dersin yarın olur yarın dersin 1 haftayı bulur rabbim sağlıklı kolay doğumlar yapmak nasip etsin