Bu sabah saat 6da bi sancıyla uyandım takip ettim düzenli değildi ama geçmedi de hastaneye gittim nst de sancı çıkmadı doktor doğuma daha var dedi ama şuan hala adet sancısı gibi sancım var rahimimde bi baskı hissediyorum 37 haftalığım doğum mu başlıyor sizce uzun oldu biraz kusura bakmayın