Melisssa41 Hanımlar dua edin lütfen 1 cm acılmam var suyum geldi yatış verdiler acılma olmazsa suni verceklerini soylediler bu sekilde olup sezeryana giren varmı cok korkuyorum 😞😞😞
2-prensesannesiii Melisssa41 benimde suyum gelince hastaneye gittim 3 cm açılma olmus sabah 6 da hastaneye gittim suni sanciyla 9.35 te doğdu rabbi tesir çekin bol bol 💜