uraluygar Yumurcakk cok fena bunlar coook😂 ben 3 sene once ogluma dogum yaptim hamile oldugumu bazen ben bile unutuyordum ne bir agri ne bir acı hic birsey yasamamistim. Geceleri hic durmazdi oglumda hep hareket ederdi ama canim acimazdi. 39 da sezeryan dogum yapmistim. simdi en ufak hareketi canimi yakiyor ve ne gece ne gunduz durmuyor hic mi uyumuyor bu cocuk anlamiyorum😂
Yumurcakk uraluygar bu seferki kızmı? millet anlatoo cok özenıyorum rahat hissetmeyen 40. Haftasına kadar gezen kızlsrı görünce, şimdiden cok ağrıtıyo erkek bebeğin hareketlerı cok acıtırmış buda uyutmuyoo bazen öyle anı hareket edıo kii canım giidio valla 😂
uraluygar Yumurcakk yoo buda erkek😂 oglumda iste ayni oyleydim hic evde durmadim hep gezdim. Hatta ozaman mitingler vardi muharrem incenin 38 haftalik hamileyken mitinglere gidiyodum😂😂
Yumurcakk uraluygar hahahahahahahaha muharremimi dnlettin 38 haftalık bebeğe😂 hahaha cok tatlı 😂 valla benı gören içi acıo yazık ne hale girmişssn dıolar evden cıkmıom😂 masallah sana