Kızlar merhaba, şeker yüklemesi yaptırmıştım sonuç çıkana kadar ben bayağı meyve yedim, dondurma yedim çıkarsa daha yiyemem mantığıyla🙈 çıkacağını hiç düşünmüyordum zayıfım şekere yatkınlıkta yok ama gebelik şekeri çıktı aşırı yüksek değil biraz yüksek şimdi sonucu gördüm pazartesi endokrinolojiye gidicem . Sabahtan beri bunları yedim ben bişey olur mu endişelendim şimdi