Mltm88 Ezgiii11 24 hafta oldum benimde yanıyo ellerim ayaklarım..Kızım şimdi dokunduda bana anne ne oluyo sana böyle yanıyosun diyo😍
Ezgiii11 metehaninannesiii 😂😂😂 hataydayım cok sıcak sıcakta kap kalın corap giyindim üsüdüm sonra 😂😂😂 ateş bastı
Mltm88 Ezgiii11 İyi geçiyo çok şükür..tek sorun göbeğim biraz erken büyüyo diğer gebeliklerimdede öyleydi..bütün yaz şişmeye devam ederse çok ağırlaşıcam diye korkuyorum onun haricinde sıkıntım yok..😍