Arkadaşlar 25+4 haftalığım hersey güzel gidiyordu şükür bugün biraz yürüyüş yaparken rahmimden afedersiniz sanki adet olacakmışım gibi bişey çıkacakmıs gibi bir his oldu ve hala da geçmiyor saatlerdir. Korkuyorum açılma mı var diye? Acaba açılma vs olduğunda nasıl anlıyorsunuz 😔😔 lütfen bilen yaşayan önceden yazabilir mi