30+5teyim duşta afedersiniz jilet yapıyodum bi anda bi baktım yerde kan var nası diyim bi avuç kadar. Acaba bi yerimi mi kestim yoksa içerden mi geldi emin olamıyorum herhangi bi ağrı sancı bebeğin hareketlerinde anormallik yok. Acaba biraz beklesem mi sabah hastaneye mi gitsem. Eşimi de korkutmak istemiyorum çok panik yapar. Fikri olan var mı?