Merhaba güzel anneler, 33+4üm ve göbek fıtığım var ama bugün o kadar ağrıyor ki kızımla doğru düzgün ilgilenemedim bile.. çok ağrıyor kalkarken otururken bile. Dokunamıyorum, arada böyle oluyor ama bir süre sonra hafifliyordu. Normal mi acaba? Hala geçmedi, ekstra birşey yoktur dimi? Başına gelen var mı? 😔