Kan pıhtılaşması var bende. Heterozigot vs. Çok düşük oranda ama ne olur ne olmaz diye perinatologa gitmek istiyorum arkadaşlar. Gebeliğimi dün öğrendim. Muhtemel 4 haftalık. Kan sulandırıcı vs vermesi için sadece genetik sonuçta çıkan kan pıhtılaşmasına mı bakıyor, başka test yaptırmam gerekli mi gitmeden? Bir de alttan muayene ediyor mu perinatolog. Recep Has a gitmeyi düşünüyorum. Artık herkes tanıdı beni 5 düşüğüm var.