Burnes Merhaba arkadaşlar İzmir Ege şehir hastanesi Dr. dilay hanıma gıdıp memnun kalan yada kalmayan veya önerıceğiniz bi durum var mıdır ? Ben bazı olumsuz yorumlar duydum da açıkçası tedırgin oldum çok yardımınızı bekliyoruz teşekkür ederim 🙏🏻
Seda1818 Burnes canim selam ben 22 haftalık gebeyim ve cok memnunum kendisinden cok seviyorum tavsiye ederim
Burnes Seda1818 yaa aramızda bir hafta var bende 19+4 günlük olduk bugün . Umarım öyle olur gerçekten ilk doğum dıye endıselenıyor biraz
Burnes Seda1818 merhaba Seda hanım yanlış hatırlamıyorsam sizde Dilay hanım gidiyordugunuz . Hala devam edıyor musun bir şey sormak istiyorum size de
Burnes Hastanenin suan genel bi sıkıntısı var ya kadın doğumcular ıstıfa etmıs Dilay hanım devam ediyor ama ne olur net degıl . Bu konuyla alakalı düşünceliyim tedirginim siZ ne düşünüyorsunuz . Bılıyorsunuz SGK ıle sıkıntı yaşandı
Sancakvsl Burnes aynı sekilde bende gidiyorum dilay hanıma ama hastane dğiştircekmiş hangi hastane oldugu belli degil
Burnes Sancakvsl bugun kontrolüm vardı konuştuk 2 haftaya belli olacak dedi Çınarlı Hastanesi olabılırmıs .