BuseBuse 37 haftalık hamileyim. Kafa kanala yerleşmiş. Ufak ufak ön sancılar başladı. Bebek kanala yerleşmiş. Tahmini ne zaman gelir ?
BuseBuse Deletedmom_5 doktor söyledi ultrasondan bakıp. Ama her ayağa kalkmamda aşağı baskı yapıyor anlıyorum
Emelg Deletedmom_5 ben uürürken bi anda ağrım girdi etraf kalablaık olunca hemen oturdum bi anda böle aşağı şndi gibiydi doktora bende söledim vajinal baktı 1 cm açılma var dedi 3 gün de olabilir 1 aydada doğabilir diye
Deletedmom_5 Emelg O bende cok oluyor ama doktora her gittiğimde yan yatmis halde oluyor ne ters ne düz 😁
Emelg Deletedmom_5 çok farklıydı o yaa bilmiyorumda ben o zaman girdi kanala diye düşünüyorum. Öünkü ondan 1 2 hafta sora gittim dokotr