Deryabelinay Samira67 ben yedim valla 🙈🙈 şimdi olsa tekrar yerim canım istiyor 🙈 yanında bir tane midye yedim frrnledim kendimi🤣
Daniay Samira67 Şu an aşırı şekilde canım çekti ve çok severim ama hamileliğimde hiç yemedim doğumdan sonra hem kokoreç hem midye gömücem dolu dolu hemde 🙄💃🏾🤦🏻♀️
Melike3535 Samira67 ben normalde agzima koymazdım ilk çocuğuma hamileyken asermistim öyle yemeye basladm bi zararida olmadi şükür şimdi 16 haftaligim daha hiç yemedim:))
tupmideligebe Deryabelinay 34 haftalık hamileyim 3 kez yedim iyi pişirttirdim ; yine olsa yine yerim ❤️
GunesMom Hem kokoreç hem midye yedim valla :) çok ta olmadı 1 hafta oluyor :) 33 haftalığım hamileliğimin ilk zamanları da yemiştim canım çektikçe
tupmideligebe Samira67 abartmadığın sürece her gün yemediğin sürece sorun yok , her gördüğümü canım istediyse bir lokma ağzıma attım ; kokoreççi de sordum doktoruma her gün yemediğin sürece sorun yok dedi ; ayda bir kere nefsini körle dedi ☀️
tupmideligebe Samira67 olmaz , kokoreç diye gecenin bu vaktinde inleyip mutsuz olacağıma yerim daha iyi ❤️❤️