cidolila Merhabalar günlük yeşil çay tüketen varmı ben içiyorum ama doktoruma sormadım 24 haftalıgım günlük bir fincan tüketiyorum bilgisi olan varsa cevap verirse çok sevinirim herkeze teşekkürler
zehranurr cidolila zaten içiyormuşsunuz, doktorada sormamışsınız buradan ne bekliyorsunuz acaba? Bitki çayları hassas biraz. Keşke doktorunuza sorarak hareket etseniz
Prettywoman91 cidolila doktoruza danışmadan bitki çayı tüketmeyin. Yeşilçay rahim kasılmasını tetiklediğinden yasak. Genel olarak ıhlamur dahil hiç birini her gün tüketmemek gerekiyor aslına bakarsanız. Siz gittiğinizde gene detay alırsınız.
Sumeyye15_3 cidolila bende gebelikten önce 3 4 fincan tüketir im. Gebelikte araştırdım icilmemesi gerekli bitkilerden 1tanesi
akgunbirsen cidolila ahhhhh nasıl özledim yeşilçayı demler demler içerdim ama maalesef doktorum haftam ilerlese dahil onay vermedi. Doğumdan sonra demlik demlik içerim. 🌸