Merhabalar güzel anneler, şuan tam 8 haftalığım çok şükür bebeğimizi gördük kalp atışını da duyduk, doktor 12.haftada ikili tarama testi için gel dedi o zamana kadar beklemek çok zor sizler bekleyebilmiş miydiniz yoksa kontrole gitmiş miydiniz yine? 🙄