DiDoCe Arkadaşlar eşimin köyünün yolu çok kötü taşlı, toprak , engebeli yol 15 dk araçla sarsılıyor insan ne kadar yavaşta gitsek 15 dk hop hop sallanıyorum 😃 sizce gitmelimiyim? Birsey olurmu ? Doktorumda cevap vermedi 🙄
Zehra-Arda DiDoCe bence gitmemelisiniz bende şuan 35 haftamdayım Araba kasislerden hoplarken bile ödüm kopuyor
gulin-35 DiDoCe ben duz yolda bıle arcın sarsılmasından cok rahatsız oluyorum karnımın ıcı cok agrıyor acı duymuyorsan sarsılırken gıdersın