Deniz59 normal tansiyon 12 dir sizinki bir tık üstünde artıyor mu yoksa düşüyor mu onun takip edilmesi lazım artıyorsa acile gidin. Benim 14 çıktı 1 saat sonra ölçüldüm 13 çıktı doktora söylemedim sonucu yerinde yok diye evime kadar aradı gerekiyorsa evden aldırıcam demişti. Ben 13 çıktı deyince tamam düşüyor demekki demişti.