Merhabalar ben emzirirken hamile kaldığımı öğrendim şuan daha 1 aylık hamileyim oğlumda 18 aylık ve oğlum 5.5 aylıkken doğduğu için serklaj yapılacak ama tek korkum serklaj nasıl oluyor ne kadar hastanede kalıyorsun ve uyanınca hemen oğlumu emzire bilirmiyim bıraktırmak istemiyorum çünki oğlum etken doğum olduğu için bağışıklığı düşük ve memeye çok bağlı sanki ayırırsam benden kopacak gibi hissediyorum hatta bırakmak zorunda kalırsam diye düşününce ağlayasım geliyor lütfen bilgisi olanlar bir yazabilirmi