Esra-07 canım hiiiiiç sancı falan yoktu. Dediğim gibi 39+1de gece nişanım geldi. Bir saat sonra da sancılar gelmeye başladı 5dk da bir. Hastaneye gittik doktor açılman 4cm dedi sancı odasına geçtim geçene kadar açılmam 6cm oldu suyum geldi sonra suni verildi 1 saat içinde 9cm oldu ve doğum oldu