Merhaba Kızlar
21 haftalığım , doktorum Coledan-D damlası verdi ama sorun şu 10 damla olarak kullan dedi
eczacı cok fazla oldugunu söyledi,
herhangi bi d vitamini eksikliğim yok
bu ilacı kullanan varmı ? Nasıl ve hangi durumda kullanılıyor, kullanmalımıyım?