Aysgl-13 Merhaba hanımlar bugün düşük yaptım şiddetli kanama ve kasık ağrısı ile hastaneye gittim doktor muayene etti düşük yapmışsın dedi. Pazartesi günü kürtaj olcam Allah izin verirse inşallah aranızda kürtaj olan varmı acaba zor oluyormu
Demetslt Aysgl-13 uyuttuklari icin hiçbirşey hissetmiyorsun sonrasında biraz karnında kaburgalarında ağrı olabiliyor gecmis olsun rabbim tekrar nasip eder insallah
Ayse32 Aysgl-13 narkozlu oluyor genelde canım 15 dk lık operasyon hiç bişey hissetmiyorsun benim sonrasında da agrım olmamıştı cok şükür sonra da birkaç gün hafif kanaman oluyor
annesininmelegi41 Aysgl-13 Allah yardımcın olsun. Uyutuyorlar hiç birşey hissetmiyorsun. Ben 15-20 dkda kürtaj olup 30 dk sonra çıkmıştım hastaneden
Ahsenleyl Aysgl-13 hiçbir zorluğu yok canım fizyolojik olarak,kısa bir işlem,sonrasında biraz ağrın olabilir onun içinde ağrı kesici verir doktorun,şimdiden geçmiş olsun🌸
annesininmelegi41 Aysgl-13 yok hayır ben Aralık ayında hamile olduğumu kalbi durduğunu doktor kontrolünde öğrendim saat akşam 6ydı sabah 9 da kürtaj için hastaneye gittim ertesi gün başlasam işe başlardım ama yılbaşı tatili araya girdi çok ağrım yoktu