Kızlar ben gürcistanda yaşıyan azeriyim..doktorlarım gürcü evet dil biliyorum burda doğub büyüdüm… doktora kontrole başladım hamile kalamıyorum..herşeyim tər temiz sadece folikul denen şey büğüyüb çatlamiyodu oda artik zamanından erken çatlıyo ama sarı lekelenme olmuyo dedi o yumurtamamamı oluyo? Eğer oysa neden olmuyo? Doktor sadece vitaminin hormonun eksihliğinden olmuyo dedi ola bilirmi hamilelik vitaminden hormondan olmasın?