Zeynepssss ıkıncı oğluma hamıleyken,doğuma 1 ay kala ögrendık bobrek genıslemesını.ıkı bobrektede genısleme var dedıler.zamanında doğdu,dogduktan sonra düzenli kontrollerı muayenlerı vs oldu.sımdı 2 bucuk yasında.bı sıkıntısı kalmadı şükür.ılk 1 sene düzenli antıbıyotık vermıslerdı, onu kullandık.her 6 ayda bır kontrolu oluyor.