Nutellaaaa deno1 bende öyleyim valla bi de sürekli bebeği görmek istiyorum ne kadar büyüdü nasıl oldu diye 😁
Tuba_2013 deno1 8ci hafta içindeyiz 2. hamileliğim 9yasinda oğlum var şimdi heyecanla minnak bebisi büyütüyoruz 😍🙈
deno1 Nutellaaaa ben ultrason da görünce deliriyorum keske büyüse kucağımda olsa sevsem diyorum zaman geçmiyor hala aynıyım gibi zannediyorum ne zormuş beklemek😅