Sznmr 18+3 olduk ama ben nerdeyse hamileliğimin başından beri sağ tarafıma yatamıyorum sağıma döndüğüm gibi çok ciddi batmalar yaşıyorum🥺 bebeğim sağ tarafta diye mi ?
Menfiye_01 Olabılır kuzum benımde bebiş hep solda sola cok yatamıyorum en rahat sag da oluyor ama ıyı hır sey sola yatan bebiş ıcın
Sznmr Menfiye_01 soluöada yata yata turuluyorum bi süre sonra 🙈 hadi biraz döniyim diyorum sanırsın 7-8 gebeyim bi batmalar bi sancılar geri soluma dönene kadar canım çıkıyo 🤭😬
Menfiye_01 Sznmr bu ıyı gunlerin valla ben 39+4 oldum ne uyku ne bırsey saga sola bıle donmekte okadar zorlanıcaksın kı🤦♀️