Almila1 medar sakarya da doktor çok naif ve ilgiliydi yanındaki çalışan da. Önce tek aldı on dakika kadar bilgileri bilgisayara kaydetti daha sonra size dönücem anlatıcam dedi. Sonra eşimi de çağırdı ve ikimize bebeğin sağlığından falan bahsetti. Çok ilgiliydi ben demeden kendileri yanına kim gelsin dedi baba gelsin diye demişlerdi.