duyguluanneee merhaba😊 ben de owli uyku gurusu alacaktım ancak yakınımın yenidoğan bebeği için çok büyük geldi içinde kaybolup katlanma yapıyordu ağzı burnu kapanabilir diye ben vazgeçtim. Sevi bebenin fermuarlı penye kundağını aldım benim evim de sıcak diye terletmesin diye, biz de klima taktırdık eve 22-24 derece olduğu takdirde sorun yok diyolar bence 22 yine soğuk 24-25 cidden ideal 😊