Merhaba kızlar. Detaylı ultrason esnasında doktor görebildiği organları gördü. Bebek Yüz üstü olduğu için kalbini ve bazı organları göremedi. Çikolata yiyip 15 dk sonra gel bir daha bakalım dedi ama malesef yine dönmedi 5-10 dk içinde dönecek gibi de değil dedi. Bu sefer de 1 saat daha bekleyelim dedi. Ne tavsiye edersiniz ne yapmam lazım. Bu şekilde rapor oluşturamam dedi doktor 😞