Fatma-07 Merhabalar 39. Haftamızdayız nişanım dün geldi hala lekenme devam ediyor ancak hiç açılmam yok çatımda sanırm darmış doktor öyle söyledi bir hafta bekleyip sezeryan yapmayı planlıyor .Sizler neler yaşadınız paylaşır mısınız ?
F123_ Fatma-07 bende 39 haftadayım cnm banada haftaya kadar gelmeSe suni sancıyla başlatmayı düşünüyor bende ne nişan ne sancı war bakalım hayırlisi olsun.
meraklianne1 Fatma-07 ben daha çatı olmadım bakalım ne zaman olcak çatı muaynem ne nişan nede başka bişey yok sadece kramplarım ağrılarım var 😞 38+6 olcaz birazdan
Fatma-07 Hakkımızda hayırlısı olsun valla belirsizlik çok kötü rabbim tez zamanda hayırla kurtarsın hepimizi