Sinem0754 ErsiNuray hiç nst ye de girmedim açıkçası şimdiye kadar. Bi geçen hafta çatı muayenesi oldum normale elverişli dedi. Sıklığını kontrol edeyim ona göre bir yol izleyeyim o zaman
ErsiNuray Sinem0754 aynen canm takıp et su ve nişan gelcek diye bi şart yok sen kendini iyi hissetmezden hemen dr git.
Sinem0754 ErsiNuray şu an iyiyim çok ciddi bir rahatsızlık vermiyor ama sık sık oluyor. Bebek hareketleri de iyi hiç durmuyor.
sedasyc Sinem0754 benimde aynı dün öyle oldu 10 15 dakka arayla oluyodu ama sancı yok diye uyudum ben zaten doğum olsaydı uyumazdım dedim
Sinem0754 sedasyc gece bende uyudum ama şimdi yeniden aynı şekilde devam ediyor. Bekleyip görelim artık. Herhalde bi anda doğuvermez 😂