Anesliina Adetime 5 gün vardı 13 çıktı Adetime 2 gün vardı 70 çıktı Adet günüm normalde bugün az önce verdim 270 çıktı 🥲🤲🏻
Meryembzdmr Anesliina ben doktora gittim bugün benimki 75 çıktı ama 15 gün adetim gecikmesine rağmen okdr çıktı . Doktor çarşamba günü aç karnına tekrar kan tahlili alıcğaım senden dedi . Gebelik var ama çok erken bir gebelik dedi
Berrak61 Meryembzdmr o surectr evde test yaptnz mi benimde 10 gun oldu onceki gun test yaptm negatif ckti kan vermedm daha
Anesliina Meryembzdmr değer düşük çıkınca küçük oluyormuş bebek Evet, inşallah güzelce yükselir kuzuuum ♥️🤲🏻
Meryembzdmr Berrak61 evet yaptım çift çizgi çıktı canım ama bundna bir hafta öncesinde negatif çıkmıştı
Seribannisqnci Meryembzdmr benim beta 416 çıktı kese gözukmedi iki gün sonra yıne yaptım 962 çıktı doktor bişy demedi hataya tekrar yap dedi bişy anlamdm bende
Meryembzdmr Seribannisqnci allah sağlıklı bir gebelik nasip etsin canım . O durumlarda dış gebelik diyorlar ama inşalalh öyle değildir