Sifaandhyl AnneEsra_55 38+4 te doğsu kızım 3165 gram arkadaşım aynı günde doğurdu 2640 gram doğsa da korkma biraz minik ama sağlıklı oluyorlar 7 aylık oldu bile maşallahı var 😊
03264231 AnneEsra_55 2900 doğdu hastaneden çıkarken 2700 falandı tansiyonum vardı son 1 ay kilo almamış bir sıkıntımız olmadı şükür çıktık hemen hastaneden
AnneEsra_55 gulin-35 normalden korkuyorum normal yapsaydım 28 temmuza denk geliyor su ama sezeryan istediğim için bayramramdan önce verdi 1e gün erken olucam işte doğum 😘 hayırlıysa inşallah 🙏🧿
sabirsizannecik AnneEsra_55 bende kendi istegmle seseryan istedim ama çevrem yedi bni ya 🥺 iyuce bunaldım sezeryan bu kadar kötü olsa zaten bı tercih olmazdı değil mi ama
AnneEsra_55 sabirsizannecik bende kendim istedim sezeryan kaynanam durmadan normal ol Diyo sanki kendi doğuracak