Bayanlar beni bilen biliyo.Doktor sezeryan dedi.Bebek tam kanala mı inmemiş ne yapmiş.Pazartesiye gün veriyo ama suyun da gelebilir bu süreçte rahmin yumuşamış,kağıt gibi olmuş diyo.E madem su gelir,rahim hazır bebeğin iyice kanala girmesini bekleyeyim mi? 43 e kadar bekleyen bile varmış.Benim haftam çok değil bence .Ne diyonuz???