RuyasMom2 Kızlar bebişim 3 gündür huysuz ve 3 gün önce 1.ay aşısını oldu . Acaba aşı mı buna sebep oldu ? Akşamları ağlamaya başlıyor gaz sancısı da var yoksa kolik mi oluyor bu?