Es2021 35+4üm bi anda kan süzüldü hastanede muayenede 1 cm açıklık nst de çok az sancım çıktı erken doğum belirtisi dediler serum bağlandı ve nidicard ilaç verdiler 20 dkda bir 3 tane böyle bi durum var mı başına gelen daha çok günümüz var 😢😢😢
1_minik Es2021 36 haftaya gelmişsiniz aslında ya bu haftalar artık Doğum haftaları değil mi zaten bazen kafam karışıyor…inşallah bişey olmaz rabbim korktuğunuza uğratmasın 🤲🏼🌸
Es2021 37den önceki doğumlara erken diyorlar genelde doktorumda en azından 37yi görsek iyi olur dedi 🙁
1_minik Es2021 korkma canım doğsa bile haftası iyi bence tabi gelişimi geriden gelmiyorsa…doktorun daha iyi bilir…yengem 31 haftada ikiz doğurdu çocuklar biraz küvezde kaldı ama şimdi maşallah iyiler…rabbim zamanında sağlıkla kucağına aldırsın🤲🏼