Gss doktorunuz gerek duyuyorsa yapılmalı. Bazı doktorlar sadece açlık kan şekeri normal gittiğinde, kilo alımınızda normal seyrediyorsa yapmıyor. Ayrıca söylenen gibi mide bulandırıcı kötü birşey değil. Aromalı gazoz tadında hatta gayet güzel. Benim hastanemde elmalı, portakallı seçenekler bile vardı öyle söyliyeyim. Ama anladığım kadarıyla bazılarına direk şekerli su veriyorlar herhalde. Yapılması bebek sağlığı açısından gerekli. Çünkü ona göre yediklerinize dikkat edip şeker ölçmeniz, diyet yapmanız hatta belki insülin vurulmanız gerekecek. Bebek için zararlı, gerek yoktur söylemlerinin hiç bir bilimsel dayanağı yok 🌸🌸