Saniyes Hamileliğimin 39. Haftasındayım ve karnımdan çıt diye ses geliyor bide karnımdan su sesi gibi gurulduyor karnım acaba neden bilen var mı ?
Nurunannesiii12 Saniyes 🤷♀️ ben de bilmiyorum merak ettim açıkçası bol yorum atin ki postunz uste çıksın.
Aylinizm Saniyes o sesler bendede oluyor çıt diye bir ses o anda o sesin hareketide hissediliyor bebişin eklem yerinden gelen seslermiş ben daha erken duydum o sesleri şimdi alıştım ama ilkinde bende korkmuştum 😂
Seyma0368 O çıt sesi bebeğin eklem yerlerinden geliyormuş geliştikçe bende burda öğrendim 4 yıl önce kızıma hamileyken de gelirdi şimdi 32+3 m oğluma hamileyim bunda da geliyo hatta biraz önce eşim dahi duydu 😁
Baharburcu Benimde 2. Gebeliğim ve ilk kızımda öyle bi ses yoktu bu gebeliğimde ses var çıt diye kıpırdayınca geliyor çok şaşırmıştım bende ilk duyduğumda 😊