Berilsu Kizlar 35 haftayim öğlen belime tek taraflı agri girdi hala devam ediyor zor yürüyorum incittim desem bi.iste yapmadım🥺 yasayan varmi bi haftalarda boyle seyler
Minekynr Berilsu gecmis olsun bende 35+2 deyim bugün benimde belime ağrı girdi öğlenden beri hala var kasığımda da ağrı başladı başı asagiya dönmüştü 3 gün önce korkuyorum bende şuan doğum mu başlıyor diye 😭
Berilsu Minekynr ay deme benimkinin basi.6ncinayda indi bekliyo.orda🥺 ay bu dogum sancısı dedikleri nedirki nasil olcak her bunye de farklidir napcaz bilemedim hastaneye gitmemek için direniyorum suan sanmiyorum dogum basladi 😏
Minekynr Berilsu adet ağrısı gibi başlıyor diyorlar amaa benimde ilk gebeliğim bir bilgim yok açıkçası bilen biri de yazar inşallah geçmezse acile gidicem bakalım
Berilsu Minekynr benimde ilk gebelik uzandim şimdi yatıyorum bakalim gecermi bu haftalarda dogum olur mu ki ya olanlarin var tabi kk illaki ama.ne.bilim kafam karisik 🥺
Minekynr Berilsu olabilir de inşallah zamanninda sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza hepimiz birde bacaklarını da yukseğe kaldirirsan daha rahat edersin benim biraz hafifledi kasıklarımdaki ağrı canım
Berilsu Minekynr benimde biraz hafifledi ama.hala var ince ince 😏 insalah saglicakla gelirler canim ,
Berilsu Minekynr ay ben bugun gittim acile nstde sancim cikti cok az demekki bosa değilmiş agrilar 🤭 hala da var ama acilma yok bakti
Berilsu Minekynr evet canim yatis icin oneemiyorim dedi acilman olursa aliriz dedi 😏 bakalim beklemedeyim ben senin gecmesine sevindim 🌸