Gayeslyrtt bebeğiniz ne güzel emiyormuş neden mama veriyorsunuz ki.. aç kaldığını düşünüyorsanız bile mamaya doktor kontrolünde başlamanız gerekir.. günde en az 6 kere çişli bez yapıyorsa, kilo alımı normalse ve sarılık vs yoksa mama hiç vermeyin bence 😊 ne mutlu size ki bebeğiniz emiyor.. her istediğinde bol bol emzirin 😊 biberon meme reddine sebep olabilir, bir de unutmayın ki mama uzun süre tok tuttuğu için uzun süre uyuyor bebek, emdiğinde sizi daha çok istemesi çok normal