Emine_hosgor inşallah bende istiyorum ama bir türlü vakit bulamadık öncesinde çalışıyordum yoruluyordum 24 haftadan sonra idari izne ayrıldım kaynanam rahatsız orda durdum orda yoruldum şimdi de gene 32. De ise basliycam İstanbul’da havalar da düzelsin doğurana kadar inşallah bende yürürüm