Merhaba yoldaşlarım. Ben tüp bebek ikiz bekliyorum. Ve malesef 14. Haftada kanamam oldu birgün sürdü sonra lekenmeye döndü. Ve kızımın esiğinin rahme çok yakın olduğunu öğrendim. Düzenli haftalık iğne vuruluyorum. 16. Haftada yeniden kanamam oldu. Yine aynı sekilde durdu. Bugün kontrolde plesantamin biraz daha aşağıya indiğini öğrendim ve yıkıldım. Düzelen arkadaşlar neler yaptınız nasıl bir yatis pozisyonu uyguladiniz bnm sağ taraftaki plesanta aşağı iniyor. Nasıl uzanmali nasıl uyumaliyim nolur tecrübelerinize ihtiyacım var.