Kızlar eskiden de post paylaşmıştım hatırlayanlar olabilir, bebeğimin kalp atışları yavaş bugün kontrolde pazartesi günü alacağım dedi doktorum 36 hafta 2 günlük olacak. Sezaryen olacağım. Tavsiyeleriniz şunu yap dediğiniz şeyler var mı? Bu haftalarda doğuran anneler varsa küveze girdi mi bebekleriniz kaç gramdı?