Sehribannnn Kızlar 38+5 oldum nst cektim doktor yoktu ebe alttan bakalım dedi baktı yumuşama var ama açılma yok dedi mantar var dedi beyaz akıntı bebeğe zarar varmıdır yeni öğrendim mantar olduğunu