36+1 haftamdayım Bugün kontrol günümdü muayeneden önce nst ye gittim hemşireler bebeğin hareketleri az çabuk doktora göster dediler doktora gösterdim sonucu tekrar cekin aynısı çıkarsa yatış vericem dedi bende moral bozukluğu ağlamaklı bir halde tekrar nst ye gittim çikolata yememi su içmemi biraz dolaşmamı söylediler bunları yaptıktan sonra tekrar gittim sonucu doktora gösterdim biraz daha iyi çıkmış dedi alttan muayene etti açılmam olmadığı için yatışını yapmıyorum ama hareketleri az olursa tekrar gel dedi çok korktum gerildim insanın kendini alıştırması gerekiyor doğuma ben psikolojik olarak hiç hazır değilmişim onu anladım Hazırlık yapıyoruz ama sanki sadece kıyafetten beşikten zannediyoruz bu hazırlıkları Allahım hepimize hayırlı kolay doğumlar nasip etsin